Kaoru Hana wa Rin to Saku - Ch. 171 - Petición

Double-page supporter
Gracias por el tl

Estoy leyendo el espanol porque necesito mas de este historia pero en realidad no lo uso desde la universidad. La emocion, el poder, la convicion con Rintaro comunicar fue increible poderoso. Dios.
Pues déjame decirte que tienes un español muy bueno 👍.

Dex-chan lover
¡Ganbare, Toki-chan!

Que bonita la nueva portada, ¿es del nuevo tomo?

Gracias por el tl

Estoy leyendo el espanol porque necesito mas de este historia pero en realidad no lo uso desde la universidad. La emocion, el poder, la convicion con Rintaro comunicar fue increible poderoso. Dios.
La nobleza de las flores trasciende los idiomas.

Fed-Kun's army
gracias por la traducción, yo queria ser 10% de la persona que es Rintaro maravilloso capitulo

Last edited:
Gracias por el tl

I'm sure there are other sites like mangafire to read it at the same publication time in english. For a guy with english as main language your spanish is good, normally people in north america don't care to know at least 1 more language.

Dex-chan lover
I'm sure there are other sites like mangafire to read it at the same publication time in english. For a guy with english as main language your spanish is good, normally people in north america don't care to know at least 1 more language.
Being told I'm not a typical American is a compliment but I believe Mexico is part of North America and they def know more than 1 language. Also my Spanish is rough but thanks for your kind words

Users who are viewing this thread