Junior High School DxD

Dex-chan lover
Loved the high school dxd novels. Looking forward to that author doing more stories!

Mannn i don't wanna read this(why i even readthis in the first place but i thought it'll be a knock off of HS DxD), idk why but i can sense this being "YURI" in future.
(If my suspicions turns out to be true then) whhyyyyyyy the frick ruin a good story/show with this crapp 😭😭

Man this so much diabolical for me i just can't think of anything straight 😭

Que trabalho terrível, colocar um homem nessa situação horrível, não estraguem essa obra com yuri 🤢🤮😭😭😭😭🙄🤦‍♂️🤦‍♂️

Cara, eu não quero ler isso (por que eu li isso em primeiro lugar, mas achei que seria uma cópia de HS DxD), não sei porquê, mas sinto que isso vai ter "YURI" no futuro.
(Se minhas suspeitas se confirmarem) por que diabos estragar uma boa história/série com essa porcaria? 😭😭

Cara, isso é tão diabólico para mim que eu simplesmente não consigo pensar em nada coerente 😭
É verdade, essa obra é realmente ruim, ela relega o menino ao passado e, em vez disso, nos apresenta um homem afeminado (femboy) como protagonista, como um vampiro.

Users who are viewing this thread