Doushitemo Furetakunai

Dex-chan lover
Did NOT know this got turned into a movie, but good for them. It's a story worth reading

i took this slowly and was surprised by how much i liked it. it's a good story in a sad, bittersweet, tugging at ur heartstrings kinda way.

This was the right kind of angst I was hoping to find with the perfect mix of fluff ugh that was a good read

Trajedi etiketi beni zorluyor artık ağlamayacağım seriler okumalıyım ksjxmz çok güzel hikaye okuyun

Galiba yan karakterlerin hikayesi eksik 3 bölüm kadar onların da hikayesi vardi

bu mangakanın mangalarını okurken hep korkuyorum,o kadar iyi ki karakterin acısını ben yasıyorum sanki ve kalbim sıkısıyo resmen. cok korkunc bisi duyguları bu kadar iyi aktarabilmek ya da trajedi-dram konusunda bu kadar iyi olmak

For a short Yaoi story, the characters show emotional depth, believable-ish conversations and the storytelling flows

Group Leader
Geldim yine milyonuncu kez okumaya. Bu seri gerçekten his anlamında okuyucuya geçen bir hikayeye ve karakterlere sahip. Kaç kez okursan oku sıkılmıyorsun hep başka bir şey hissediyorsun. Seride emeği geçen herkese teşekkürler. ♥️

Users who are viewing this thread