Here U Are - Vol. 1 Ch. 45.5

Joined
Jun 16, 2018
Messages
43
OMG! OMG! OMG! I love this so much!! WAHHHH!! This is amazing. So cute, I'm melting!! ??? I can finally die in peace. ?
@Cappy, thanks for translating!! You're so awesome!! Love you!! ?? Where is this from btw? Don't see it in the raws.
 
Group Leader
Joined
Jun 10, 2018
Messages
88
soskrc.jpg

SnappyCourteousGecko-max-1mb.gif

im fucking dead
 
Contributor
Joined
Jan 19, 2018
Messages
2,598
Ah yes, the most romantic way to express your feelings– stealing a bike for them
Wait Yuyang, how long are you planning on being in school for
 
Group Leader
Joined
Mar 28, 2018
Messages
85
@Zero_0_0 Oh, it was published at DJun's Weibo and Twitter: http://www.mangago.me/home/mangatopic/3294812/
@gwkimmy Don't you dare to die now! We still have another 50+ chapters!!

@Corgiattackkk Hahahahahhaha I'm greedy, I need mooooaaarrr~

@clebras rainbows everywhere!
 
Joined
Jul 13, 2018
Messages
21
I dont get it.... the slide of upcoming 10 yrs ....
LH will marry a girl n hav kids ? Why .....
 
Group Leader
Joined
Mar 28, 2018
Messages
85
No New Chapters tomorrow!
DJun left a notice in his Twitter and Weibo that there will be no new chapter published in this Wednesday (August 1st).
 
Joined
Apr 25, 2018
Messages
10
SABIA QUE VOCÊ ERA BRASILERA(O) @Cappy AHAHAH Eu li todos os capítulos agora, não estava com tempo de ler antes, você é de mais, muitod obrigadas pelas traduções <3

P.S. pelo menos era o que o mangago falava... Eu acredito nele :)
 
Group Leader
Joined
Mar 28, 2018
Messages
85
@Linalavis Hahahah Sim, sou brasileira! Da terrinha do chimarrão e do inverno congelante~ daqui a uma semana fujo um pouco desse frio aqui de Torres e vou fazer um tour geral pelas cidades do sudeste. Não vejo a hora de isso acontecer! Como eu não pretendo carregar notebook, vamos ver como eu me viro fazendo scanlation com celular... ?
 
Joined
Apr 25, 2018
Messages
10
Nossa @Cappy, deve estar frio mesmo, aqui em São Paulo estava horrível esses dias atrás, imagino no Sul! Mas agora tá gostoso! Se passar por São Paulo, eu super pago um almoço pra você se quiser! ahaha For all the hard work! xD
 
Group Leader
Joined
Mar 28, 2018
Messages
85
@Linalavis Hahaha muito obrigada, de coração~ Ainda não tenho roteiro certo, mas se eu for a Sampa, te aviso :*
 

Users who are viewing this thread

Top