Hot Mother

RD

Joined
Sep 30, 2018
Messages
104
Nice art but this is still rape o.o I just hope they don't end up together...
 
Joined
Feb 6, 2019
Messages
5
C'est fini du coup (statut = "completed") ? Si ça ne l'est pas, je comprend pas l'intérêt de faire des chapitres aussi courts, et qui raconte aussi peu de chose...
 
Joined
Sep 7, 2018
Messages
16
Salut @wilfried7, il y a plus d'un chapitre, la suite française arrivera bientôt. La version chinoise est déjà fini ainsi que la version anglaise. Merci de ta remarque et bonne lecture.
 
Power Uploader
Joined
Feb 4, 2018
Messages
209
@wilfried7 Sur MangaDex, le statut "complété" correspond à la version originale. Les traductions terminés ont une petite pastille [END] à côté du titre du chapitre.
Pour plus d'infos sur le site et ses fonctionnalités, cf https://mangadex.org/chapter/449836/1
 
Active member
Joined
Feb 9, 2018
Messages
678
Juste pour dire que le résumé de la serie est l'un des pires que j'ai vu XD On dirais mon neveu de 5 ans essayant de me raconter un gros film qu'il n'a pas compris.
 
Dex-chan lover
Joined
May 10, 2018
Messages
11,242
A milf manhuahuahua? Something like killer maid? At least the tags don't indicate a *residentsleeper shoujo manhua.
 
Fed-Kun's army
Joined
Mar 11, 2018
Messages
491
Ain't that double of https://mangadex.org/title/27409/hot-mother (Russian translations)
 
Aggregator gang
Joined
Jan 19, 2018
Messages
942
That description is painful to the eyes. Why babelfish-it instead of leaving it in one of the languages this is actually translated in?
 
Joined
Oct 18, 2018
Messages
7
reading just the description gave me aids. What more if i read the comic itself rofl
 
Aggregator gang
Joined
Jan 17, 2018
Messages
1,169
If you want to read it, know that you can find it complete on MangaToon, obviously in english.
 
Joined
Aug 8, 2019
Messages
162
The summary is a nig nope for me. If she’s a so called pro killer then kill the aunt. Why do most Chinese webtoons worship rape? Its disgusting
 

Users who are viewing this thread

Top