I Woke Up 20 Years Later!

Dex-chan lover
If this manga go the usual way of being a few volumes long ad for the original novel, she will be able to open her own handmade applesauce product line in the second volume...

MC is kind of a weird mash-up of the protagonists from Common Sense for a Duke's Daughter (Reformist, accountant, really good at managing money, politician, duke's daughter who was managing his fief, set up a trading company, reincarnated into an Otome Game as the Rival Girl) and May I Please Ask You Just One Last Thing? (MAGIC PUNCH PRINCESS).

Not as charming as either of those, I think, as it make her kinda ridiculous even for an Isekai story having both 'powersets', but at least moderately amusing enough to follow for a few chapters, I suppose. Beats the trashy Imperial Court Drama Manhuas I read to kill time, at least.

This is just.... weird.

But also just another Reincarnated as an Otome Villianess isekai story, but so far with less charm than Destruction Flag and less maturity/grace than Duke's Daughter.

feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more feed me more

sorry im just want more of this it is good

Member
Looks like some powerful entity keeps teleporting brains of dead people inside villainesses to change the story for some reason.

Dex-chan lover
Why is the hero character destroying the country? Wouldn't the hero character be designed to be super good?

I hope they continue this manga to translate because the Novel version of this discontinued because of mean comments recieved bythe translator it is sad :( I like the strory so far. Thank you for picking this manga up. :)

...Are there people really taking this story seriously? Because I cannot see this as anything other than a parody of common otome isekai cliches

Users who are viewing this thread