Koneko-chan, Kocchi ni Oide - Vol. 4 Ch. 24 - After the Fight

Dex-chan lover
Joined
Aug 11, 2018
Messages
2,398
Deserved. He was a d...a prick the first part of the chapter, so it’s fair what’s going to happen to him now. It’s not fair on the girlfriend...surely she’ll be devastated, thinking that he’s a cheater.

To be clear: I know that he’s just trying to help the other girl without a second purpose, but as mentioned, it’s payback for being a crybaby.
 
Joined
Jan 2, 2021
Messages
18
c'est DE LA MERDE.
mec tu peux pas faire ce genre de truc dans le dos de ta copine. que ce soit 'pour la bonne cause' ou whatever.
ÉVIDEMMENT qu'elle va le découvrir et ÉVIDEMMENT cela va mener à un malentendu.
en plus tu fais la gueule pour une raison de merde et rien que ça, ça pue.

Par ailleurs, je me suis toujours demandé, mais..ils ne se rendent pas comptent du putain de mood entre eux deux ?? genre gars t'es carrément entrain de flirter avec l'autre là, à lui dire qu'elle est belle ou je sais pas quoi.. tu m'étonnes qu'elle tombe pour lui après...
c'est vraiment les pires mecs ceux là waa

bref. j'étais persuadée que c'était la fin, mais visiblement pas. je suis juste frustrée et ça me soule. j'aurais préférée qu'elle finisse avec le mec plus vieux. au moins lui était honnête.
j'arrête ici parce que bon, faut pas déconner.
 
Joined
Nov 5, 2020
Messages
110
Honestly, once you have that trust broken, its hard to earn it back. I hope he realizes how stupid his actions make him look. 🙄Why didn't he just let her know in the first place? Why hide it? The other girl annoys me too. You know he has a gf and you know he's hiding it from her, but aren't you the least bit wary of his intentions too?

If my bf did that (regardless of his honest intentions), sorry dude, you're gone. 😤
 
Active member
Joined
Jun 12, 2018
Messages
850
Siiigh and there u go. He looks like he's cheating on her from her perspective. Honestly I'd be pretty pissed if my bf was hiding that he was meeting up with someone I knew behind my back. Reo you are so dumb.
 

Users who are viewing this thread

Top