Y does latin have no Y?
Sane aliter primi hominis necesse est esse bonum civem haberet domi esse quam cum virtutibus nostris viro virilis vividum adiectivum. Nemo potest esse bonus civis, qui est bonus vir ac bonus Pater, qui non fuistis quod actiones quae sunt ad alterum viros et mulieres, fidelis ad amicos suos et timere coram inimicis suis, qui non habent sano corde et mente et corpore sano; sicut quantitas ad nihil, si civilia salvabo populum domesticam frangatur, vel certe sola carentia rudibus militarium regionis situm virtutibus orbem. In libera rem publicam esse debet civis qui velit et possit bonum ad arma pro defensione de vexillum, prorsus sicut ratio debet esse civis patrem multarum liberos sanus. Gens robusto fortique sint; quod oportet esse gens fortissimi et bonum faciunt, aliud virtus eius et sapientiae eius non dissipabitur, et inefficax evadat, et mel, et poma non in amore et in appreciation pulchritudinis artem seu litterae, per aedificationem nullam facultatem dari posse felicitatem materia carentiam in quivero eum deprecari pro virili maxima virtutum.
Sed hoc est praeter propositum, quod volo loqui de American civis sit habitus est, in sociali. Oportet unumquemque hie devote axio ratione officii partem in re publica sua facere communem. Nemo ius habet detractare uisi suis munia rei publicae sub quacumque ex causa voluptatis aut quaestus genus obicerent, et in tali conceditur Hujusmodi purgat parum omnino in communi est irremissibile eos quibus libertatem dari, quorum res in pugna vitae. Secundum multitudinem crescat recte eam pariter crescit circa iuvenis est qui recusat officium civitati pacis sit una parte deterior qui sic recedit in bello . Magna nostris negotia nostra iuvenes intendunt frui vita (ut perfectam ius modo non sacrificamus rebus fruendum) sed superbire ens cives si vel voto; est tamen ius suffragii ipsis minimis suis munia, nihil valet sine questus est, semper conatus lucrata. Potes enim libertas non ultra molitur, id est passione, quam pro victoria vincere possis, vel argentariam non ignobilem fecit causidicum, et sine labore conatus, non ad ostentationem sui abnegationem in juventute, et de intelligentia, in medio paratum et intentum aetatem. Et dicunt quod ipsi sunt qui non solum sunt dicentes ad adtende rei publicae se non sum dignus vivere in libera civitas