Solo Leveling - Vol. 1 Ch. 0 - Prologue

I did this translation cause i was bored and found it to be a good way to learn photoshop basics. As you probably can tell language have never been my strong suit, I'm dyslexic to my very core. Suggestions for improvment are appriciated, thinking of continuing as a way to polish my lack of skill.

Dex-chan lover
@Joemassie728

imagine sweden not giving a fuck in general about languages, to the point that swedish was not even a official language of sweden until 2009.

Member
Everytime i ever hear about sweden its because their like whats make gender neutral toys!!!! And i am just like f****** sweden. I didnt know what about the language though

Fed-Kun's army
Hmm, inte helt illa, för en första översättning. Det går att ta sig igenom hela kapitlet trots allt. Lite väl många särskrivningar dock, och ovanliga meningsuppbyggnader. ("mitt namn är"=>"jag heter", "om jag vill"=>"om jag ska"). Överlag kanske det handlar om att det är direktöversatt bubbla-för-bubbla från engelska? Jag rekommenderar att gå igenom översättningen några gånger (d.v.s. läsa kapitlet) för att filtrera ut den sortens felsteg.
Vad gäller Comic Sans så är det samma typsnitt som användes i den svenska versionen av "Mangabibeln", så det är iallafall något.
Hur som helst är det alltid kul att se folk översätta till svenska, så kämpa på!

Nice, såg du min version av första kapitlet? 😅
https://mangadex.org/chapter/658824/1

Users who are viewing this thread