Casual chatting thread

Dex-chan lover
@Robinisback, we need the third one.
dybtrz.png
x69rtm.png
I wonder if that nose can hold a pen on it.. Or maybe two..? :dogkek:

[Ehhh??!! Noo!!! What happened to me??! I'm supposed to say "nooo don't do that to ayu!!!" this place really are giving me a little change behavior... What banana did in this place...??] :notlikethis:

Last edited:
Dex-chan lover
Shuddup!! Especially you, my guy, sigma Robin! :shamihuh:
How dare you to not ping me while you know Davie came here when I already said I hv forums notifications on... :pout:
You really are not THAT sigma now.. What exactly banana did to you? :huh:
Well, If it was upto me, I would've pinged no one. Lost my kill by whole one message for nothing.
3cddcabcbd6a8ccdf1f85201dc5884ed.jpg

@robertelch what do You think about how I speak german ?

e.g./ "
Ich weiss , dass wir dieses Situationchen schon einmal hatten. Fuer die meisten Taegchen habe ich auch Krankschreibungchen. Ich bin im letzten Zeitchen einfach nicht mehr klargekommen. Mein Grossmuetterchen hatte ein Schlaganfallchen und ist seitdem im Krankenhauschen. Ein kleines Zuckungsgeraetchen hat Papichen fast ins Schlummerlaendchen geschickt. Und jetzt , vor kurzem , wurde bei meinem Muetterchen ein Verdaechtchen auf ein Melanomchen im Gesichtchen vorgebracht. Ich habe das Gefuehlchen , dass wenn es wieder anfaengt gut zu laufen , alles wieder ins Baechchen runtergeht.
"

Power Uploader
@robertelch what do You think about how I speak german ?

e.g./ "
Ich weiss , dass wir dieses Situationchen schon einmal hatten. Fuer die meisten Taegchen habe ich auch Krankschreibungchen. Ich bin im letzten Zeitchen einfach nicht mehr klargekommen. Mein Grossmuetterchen hatte ein Schlaganfallchen und ist seitdem im Krankenhauschen. Ein kleines Zuckungsgeraetchen hat Papichen fast ins Schlummerlaendchen geschickt. Und jetzt , vor kurzem , wurde bei meinem Muetterchen ein Verdaechtchen auf ein Melanomchen im Gesichtchen vorgebracht. Ich habe das Gefuehlchen , dass wenn es wieder anfaengt gut zu laufen , alles wieder ins Baechchen runtergeht.
"
I think you're not using the diminutive suffix -chen enough

übel I'm so blancpiluled, play doorhead - h8Lc
This music is Directly standing betwixt feelings of awe & dis-association on a Thin Red line , which is - considering the title , i.e./ lack thereof - Questionably sur-real , that is to say I can't Quite follow It , ergo ; I beseech You , tell Me : what shall I feel ?

Users who are viewing this thread