Kimi wa Yotsuba no Clover - Ch. 36 - la razon

Member
I thought about that as well, but I hope this series surprises me
I thought so too, but I don't think it's true, because since he was young he also spoke to Uichi, for example, when he told him that he thought Yotsuba was pretty. It would also be something that could be seen from far away.Also, it seems that the sister talks to him as a male when she calls him.

Member
Los motivos de "trébol" misteriosos son más para dedicarte día tras día a joderle la vida a alguien...

Hay demasiados paralelismos entre Yotsuha y Trébol, no creo que sean la misma persona pero quién sabe eh, la amiga hacker parece inocente la verdad, al menos por ahora

Active member
Trebol puede ser Yotsuha del futuro. Hace sentido si no pensamos en paradojas de viaje en el tiempo y si Uichi en la escuela veterinaria se enamora de otra persona y Yotsuha se despecha. Es bastante yandere con su actitud con la gente que considera enemigos.

Clover could be Yotsuha of the future. It makes sense if we don't think about time travel paradoxes and if Uichi, in veterinary school, falls in love with someone else and Yotsuha gets her heart broken. She is quite the yandere with her attitude towards people she considers enemies.

Dex-chan lover
me sorprende que nadie hable sobre el final... ¿QUE UICHI MATO A ALGUIEN?
Tiro mi teoría... uichi siguió con su vida en la línea de tiempo original, yotsuha se despecho como dijeron arriba y ella se desvivio, el trebol es alguien relacionado con ella que esta tomando venganza y ahora ella está en modo venganza para deshacer la venganza qué tomaron por ella en primer lugar.

Users who are viewing this thread