Haklısınız hocam, ben de İngilizce okuyorum normalde, İngilizce atmadıkları için çevirmek gerekiyor mecbur, madem çeviriyorum bölüm yapıp atayım dedim, kopukluk ve kelime seçimi konusundaki sorun muhtemelen Portekizce chapter üzerinden çevirmeye çalıştığım için oldu, çeviriler çok alakasız gelince biraz inisiyatif aldım bazı yerlerde, tekrar atarsam Japonca referans alarak atarım daha akıcı olur muhtemelen