She had to change outfits, do her hair, maybe makeup, and still caught up to him in crocs. ML has no chance getting away hahaShe caught him in crocs lol
don't underestimate crocs on turbo/sports mode bro.She caught him in crocs lol
Sim, lidar com emoções é sempre complicado. Tenho gostado bastante dos capítulos de agora. Mas agora a Haeseon não tem parecido tão bruta e masculina como antes, ela é feminina e super a fim do Sunho mas o cara é muito tapado (como em toda história de romance).O fato dele se isolar e começar a correr para fugir do trauma do passado é triste, e eu entendo perfeitamente. Ele não queria comer porque perdeu o apetite por causa do que aconteceu, o que é comum quando se lida com algo traumático ou trágico. E correr era uma forma de se livrar dos pensamentos sobre o passado.
He seems less like jogging and more like running scared. Boss offering to help him is going to keep him from spiraling in his thoughts and also not hurt himself...among other progress.Him isolating himself and jogging to get away from his past trauma is sad and it sucks that I understand it. He didn't want to eat because he lost his appetite because of what happened, which is a thing when dealing with something traumatic or tragic. And jogging to get away from the thoughts of the past.
That reminds me of something: Recently, a guy took a video of him doing a via ferrata with Crocs...don't underestimate crocs on turbo/sports mode bro.