Daughter of the Emperor

Fuck, I don't want to learn baguette just to read this, it looks interesting. Please someone translate to English

Dex-chan lover
Darn, I've been looking for more translated chapters of this and it comes out in French ;-;

Member
Ouah, j'adore et en plus c'est en français ! Je peux pas rêver de quelque chose de mieux. L'histoire est franchement bien pour l'instant, j'adore les personnages et les caractères. Le père a sa propre histoire et évolue au fil des chapitres tandis qu'Ariadna devient de plus en plus mignonne, et voir ce qu'elle pense est assez drôle.
Le dessin/style est agréable à voir avec une bonne traduction sans fautes de grammaire ou d'orthographe (j'ai même pu connaître le verbe harasser que je ne connaissais pas lolol).

Pour ceux qui hésitent à le lire, foncez droit devant ! Vous allez aimer je le promets ! C'est du même style (d'histoire) que «they say I was born a king's daughter» pour les connaisseurs ^^.

Wow. How can the english comments be so mean?
I'm writing in english because im not fluent enough in french but I want to say thank you to the translation team! And how you can be so fast to release a chapter per day??! Im amazed!😍

The website for read this manga in English : <aggregator link removed>

Mod Edit: Removed aggregator link

Group Leader
À tous les français, la série est à présent licenciée par Delitoon, nous en arrêtons la diffusions immédiatement à leur demande.

<aggregator link removed> - for my fellow English speakers

Mod Edit: Removed aggregator link

help, every website tht ive gone to has horrible quality, it hurts my eyes. except tappytoon, but I can only read until chapter 2

Group Leader
this series is boring and feels like a quick rip off of sbapod lmfao

Users who are viewing this thread