Hallo, bedankt voor jouw advies.
Ja ik was al bang dat er taalfouten zou worden, nederlands is mijn tweede taal en ik spreek het alleen met familie uit NL en als ik zelf NL bezoek. Ik wil wel beter worden dus je mag best mijn taalfouten blijven noemen in toekomstelijke chapters.
Ja ik snap wel dat Comic Sans niet de populairste font is, maar ik heb geeksperimentert met andre fonts, en voor mij personlijk was het niet als opvallend. Alle andre taalen gebruiken Wild Word, en ik ben de type die het leukst vindt om het anders aan te pakken. En ik vondt het leuk om Chieri bold tekst te geven, wat werkt met Comic Sans en niet met WildWord of de andre fonts ik probeerde. Dus tot dat ik iets beters vindt voor mij denk ik dat ik Comic Sans blijf gebruiken.
De centrering ga ik ook meer mee oefenen, gewoon een beginner foutje
En jou vraag aan het eindt, het antwoord is simpel: Omdat ik het gewoon leuk vindt
Ik hou van Nederlands, en ik hou van Chieri, dus waarom niet alle twee combineeren voor de lol?
Nogmaals bedankt voor jouw advies en kritikk! Hopelijk vondt je het toch leuk om Chieri in nederlands te lezen ook al waaren er fouten